En månad i Instagrambilder.


Tentaplugg som gav resultatet VG och en poäng på 93,5 av 100.

Tog mitt pick och pack och åkte till Anton och Lina i Vimmerby över påskhelgen. Fantastisk liten by, det där.

En otroligt vacker dag när vi satt utanför Astrid Lindgrens Näs och lapade sol.

En bra utseendedag när jag precis lyckats sälja en biljett till Mumford & Sons och dessutom fått sällskap till dessa.

En kväll som började på Debaser med halva priset i baren och som slutade med surt vin och champagne och kinesande på soffan. På bild: Alfon.

Bakislördag som slutade med Paulagjord nutellaglass, frusna bär och The Perks of Being a Wallflower. Fin film! Den rekommenderar jag varmt.

Födelsedag! Jag och Jasmina i Köpenhamn någon timme innan vi skulle se Mumford & Sons!

Helt fantastisk var konserten, och helt fantastisk var födelsedagen. Kändes knappt som jag fyllde år, och det var ganska skönt.

Blommorna lyckades leta sig upp, äntligen!

Fest hos Dimitris i lördags, lagom mysigt och alldeles lagom berusning.

Firade två år tillsammans med Jacob och vi åt på Vapiano – för mig första gången sen jag var där med Frida, Helena och Emilia sommaren 2009 (!).
Pluggdag i Malmö som slutade med huvudvärk efter att ha pratat för mycket engelska.

Kommentera här: