Ett inlägg tillägnat Wordfeud.

Alltså, jag börjar tro att detta är mitt år.
Jag spelar ju Wordfeud. Ganska mycket, just nu. Ibland random, men bara om någon annan vill spela det med mig. (Vill jag spela det med någon annan...den möjligheten finns inte. Dödligt onödig funktion. Då kan man inte visa sin skicklighet och det är ju det som är meningen för en vinnarskalle som jag!) I ALLA FALL. I lördags spelade jag random med en person som resignade för att jag ledde med för många. (Antar att det var anledningen i alla fall för jag fick en ny förfrågan från samma person på dirren efteråt.) Jag tänkte, men åh, det är så jobbigt att vinna mot denna personen för jag vet hur han är, men okej, då, kör till. Jag ligger nu i underläge med 6 poäng. WAT.

Jag spelar också en match mot broder Anton. Vi spelar alltid det vanliga, och han brukar alltid vinna rätt stort. Stöddig är han också. När han vinner. Jag riktigt känner hans skadeglädje i ryggmärjen. Idag låg jag under med typ 30 poäng (as usual) men så plötsligt, när det var typ två, tre drag kvar i matchen, passade han! Och jag bara shit, vad händer. Jag la en bokstav. Han passade igen! Jag la min sista bokstav, fick tom bricka, FICK ALLA HANS BOKSTAVSPOÄNG, och vann med 322 mot 309!!! Och inte nog med det; för några drag sedan i vår nya match ledde jag med 96 poäng, men sen råkade jag av misstag klicka på play utan att jag skulle göra det så nu leder jag bara med 85. Jag är helt stunned. HUR HÄNDE DETTA?

I höstas spelade jag den jämnaste matchen jag varit med om, jag vann mot Jacob med en ynka poäng! Dock la han det snyggaste ordet, tyranniskt. Mitt duvgrå kom snäppet bakom. ;) Herregud! Den här matchen i ju legendarisk! Det var här jag spelade jox och dessutom fick ozon! Ah, the times. Jag minns allt, som igår.

Mitt rekort på random, satt i lördags!

Och nytt rekord på vanliga! Satt ikväll. Tack vare det ledde jag med 96 poäng, en stund i alla fall.

Kommentera här: