The things I do for love.

Idag har jag inte haft några lektioner. Ändå ringde alarmet kvart i sju i morse. KVART. I. SJU.
Upp. Duscha. Äta frulle.
Fick lite sällskap på bussen. Jacob skulle till Lund också, och därför klev jag upp. Jag blir så himla mycket mer motiverad när han är nära. Dessutom gav det mig en anledning att vara så där extremt duktig som jag vill, och faktiskt plugga under mina lediga dagar. Så det har jag gjort idag. Läst två artiklar, varav en troligen kommer hjälpa mig med min uppsats, och lånat två böcker, varav en troligen också kommer hjälpa mig med uppsatsen. Den andra artikeln (och den andra boken): pretty dull, och kanske säkert intressant om jag vore intresserad av skiten just nu. Och om författaren ifråga gjort något bra av ett intressant ämne. Fiiii.
Nu gör jag så här med huden i min panna (som jag alltid har gjort) och går hem. Bannemig.

Kommentera här: