Pluggelände.

Sitter här med rödsprängda ögon (av okänd anledning?), som dessutom svider, och försöker finjustera grunden till min uppsats. Har suttit sen två och inte kommit någonstans nästan. Så himla less. Var aptrött i morse så jag planerade att gå och lägga mig tidigt så jag får åtta timmars sömn innan lektionen imorgon, men nu har jag gett upp på den planen. Har gjort ungefär hälften av det jag ska göra, så det är en hel del kvar. Hoppas bara att jag har fått grepp om allt jag gjort på sistone när jag ska gå igenom det så kanske det går fort i alla fall.
En positiv grej med idag var att det kom en maaaaassa snö! Det är dock ungefär bara jag som verkar gilla det; resten klagar på kyla, sena bussar och inställda tåg. Jag personligen 1) åker inte tåg pga de blir inställda, 2) känner mig hemma när det är kallt och 3) gillar sena bussar, så länge man inte har bråttom någonstans. Det har jag inte haft på länge nu, men jag kanske ändrar mig imorgon när jag ska till Lund.
Jag sjöng med kören i Betaniakyrkan idag, det var också positivt för det gick väldigt bra och det gjorde mig väldigt glad. Den känslan försvann förstås på fläcken när jag kom hem och skulle plugga. Poff bara.

Snö, snö, snö!
Och rödsprängda ögon på det.

Kommentera här: