Hemåt imorgon.

Imorgon tidigt tidigt på morgonen åker jag hem till Luleå. Samma tid som förra julen. Så ikväll blir det förhoppningsvis tidig kväll och sen upp imorgon vid halv fyra. Flygbussen går kring fem beroende på var jag hoppar på någonstans. Blir trött av blotta tanken. Har inte ens börjat packa, men det går nog fort.
Blev i alla fall klar med allt kodande och statistik inför uppsatsen i fredags, så det som är kvar nu innan jag officiellt kan ta jullov är skrivandet, redovisandet av min forskning. Så det försöker jag göra nu. Fyra rader skrivna, massor kvar.
 
Hur som helst har jag längtat hem till Luleå, till mamma och pappa och syskonen och vännerna i flera månader. Det underlättade lite när snön kom faktiskt, men nu är den bortregnad här nere så det ska bli jätteskönt att komma hem. Fira jul med kyla, snö, familj, brasor och ännu mer familj. Nyår med familj och pojkvän. Det ska bli fint. :)
 

Kommentera här: