Innan vi faller.

Ikväll peppar jag stenhårt för Malmöfestivalen som börjar imorgon. Därför har jag ingen som helst lust att gå och lägga mig, fast klockan är kvart i två på natten (också, känns som att klockan är elva typ?). Kör malmöfestivalpepp på repeat (eller ja, de som ska spela imorgon i alla fall) och spelar Golddigger med 4 % kvar av batteriet på telefonen.
Igår, liksom idag, hängde jag med Bosse. Igår hjälpte jag, tillsammans med Bosses gamla klasskompis Jannie, henne med att frakta en kaninbur full med kläder (!) från Svalöv till Söderkulla. Idag var vi på stranden och sen hjälpte hon mig att färga håret. Det blev en ombre och jag är riktigt nöjd! Lagom festivalfin, så där. Fick köra några varv eftersom allt hår som jag ville få med de första två gångerna inte kom med men nu är alla toppar färgade, några ljusare än andra. Nu är topparna ungefär så ljusa som jag ville ha håret första gången jag färgade det i sommar, haha. Ultrablond it is. Till nästa sommar.

Kommentera här: