Blood and tears.

Här sitter jag och snyftar lite över att jag alltid måste sticka i två armar när jag vill ge blod. Finns det inget enklare sätt att hjälpa till? Ett sätt som inte innebär svimningar, blåmärken som inte försvinner på flera veckor och orkeslöshet som endast uppstår efter dessa tillfällen? Börjar fundera på om det är värt det. Har nu två röda ge blod-badlakan och en trisslott som jag ska skrapa när jag är på bättre humör. Får jag tiotusen är det kanske värt det. Hoppas det.
 
Malmöfestivalen dag 6 idag då. Hives och det. Just nu är jag på tok för trött för att ens fundera på om jag ska in eller inte, men har man ett rykte om sig att gå på festival varje dag så måste man väl. Får pigga upp mig själv med något gott från skafferiet eller kylen, Kenny Starfighter och förhoppningsvis en trisslott värd 10000 kronor.
 

Kommentera här: