Första advent.

I morse klev jag upp klockan nio. Determined att fira första advent på allra bästa sätt. Igår kväll gjorde jag en Spotifyspellista med jultema som jag lyssnade på i fyra timmar samtidigt som jag bakade lussekatter. Kanske de fulaste lussekatter jag någonsin sett men de fyra jag smakade var goda. Fem påsar katter i olika storlekar (mestadels gigantiska) blev det och då en tripp till Svalöv blev inställd på grund av den gudsförgätna stormen som intagit Skåne har jag haft absolut INGENTING att göra sen klockan ett. Efter att ha gjort ingenting vid datorn till halv fyra gick jag och kröp ner under täcket och kände mig som ensammast i världen och sen spelade jag Angry Birds Seasons till klockan sju. Det blev crêpes till middag. Har precis skypat med Anton och Lina en stund och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Kommentera här: