Early morning she wakes up.

Nu har jag klivit upp halv sju två dagar i rad. Hur orkade jag med gymnasiet again? Right, försov mig genom tvåan, så var det.
Igår var det tenta. Tentor. En i grammatik och en i översättning. De gick nog vägen. Nu ska jag inte tänka mer på dem förrän jag får ett mail som säger att det finns ett resultat inlagt i LadoK. Ska åtminstone försöka.
Idag var det fonetikföreläsning till klockan tio och sen åkte jag till Malmö och gick på stan med Matilda. Jag handlade på H&M två gånger på typ tre minuter. Det var deiligt. Sen när jag kom hem pluggade jag lite historia inför historietentan på fredag (jag vet, de är hemska...) och vid halv sju kom Bosse och hälsade på. Jag bjöd på lussekatter och glögg och sen åkte vi till Västra hamnen där jag köpte en säng. Etthundratjugo centimeter bred. Jag är så himla glad. Och jag behövde bara betala 600 spänn för den. Som fått! Så nu kan jag och Jacob sova bredvid varandra alla framtida gånger han kommer och hälsar på! Och jag kan röra på mig oooooavbrutet. Luv it.
Dessutom köpte jag jättefina kläder idag. OCH i lördags. Snart har jag inga pengar kvar att köpa julklappar för. Och så vill vi ju inte ha det. MEN. KLÄDER. Klänningen skrek faktiskt mitt namn. Högt. Och jag är glad att hon är min.

Kommentera här: