Midsommar

Midsommarafton 2011 var så mysig. Det regnade lite (mycket) på förmiddagen/mitt på dagen men sen på eftermiddagen blev det jättefint. Jag firade midsommaraftonen med mamma, pappa och Linnéa. Inte mer än rätt eftersom jag fick fira midsommar förra året med henne, hennes mamma och hennes mammas kompisar. Detta år fick hon alltså fira midsommar med oss och det var jättetrevligt. God mat åt vi; entrécôte och en massa röror som jag älskar så mycket. Jag är min mammas dotter.
På kvällen spelade vi spel; NE-spelet och Med Andra Ord. Helt sjukt att mamma hade glömt hur Med Andra Ord gick till. Vi spelade det stört mycket förut. Jag och Linnéa vann i alla fall och sen cyklade vi till älven och tittade på solnedgången som skedde efter tolvslaget. Det ni. Och så plockade vi blommor och viftade bort mygg. Vi stod där en halvtimme, tror nog att det vi stod kvar där för att hinna se soluppgången också men det var för mycket mygg så vi cyklade hem och kollade på filmer från när jag var liten istället. Fun, fun. Haha, för mig åtminstone.

Kommentera här: