Tokmånga mandariner.

I natt vaknade jag flera gånger av att jag inte kunde andas. Så i morse när jag vaknade för sista gången bad jag pappa känna på mig och det visade sig att jag hade feber. Fick honom att köpa en ordentlig febertermometer också, istället för att gå på känsla, och se på tusan, 38,2. Jag har inte haft feber sen jag började skolan typ. Så jag fick ringa både min skjuts till Älvsbyn och till Livskraft för att säga att jag inte kunde komma just idag. Sen hur jag mår på nyårsafton återstår att se. Då kanske jag åker dit i alla fall.
Febern har gjort att jag endast har legat framför tvn hela dagen. Har precis kokat lite pasta så jag får något i magen men förutom det har jag bara ätit några mackor och tre mandariner (bästa är att det finns massor kvar) sen jag gick upp runt tio. Det har ändå varit skönt, att slippa stressa och ha sig. Det är nog att jag har en historieomtenta som jag knappt har börjat plugga till. Men den kan vi ta en annan dag.

Kommentera här: