Vasat.

Första dagen som universitetsstudent alltså. Så galet mycket info. Och så mycket pengar som spenderades sen. Vet inte hur många gånger jag har nämnt talet 1914 idag. Så mycket pengar köpte jag kurslitteratur för. Den bok jag behöver till grammatiken imorgon står jag fortfarande i kö för på bibblan så jag fick panik och ville inte vänta längre så jag köpte den. Sen köpte jag andra böcker. Oh well. Fick ju i alla fall med cd till en av dem.

När jag kommit tillbaka till Malmö vid tre var jag hungrig efter lunch så jag slängde i mig lite korvstroganoff utan ris innan jag gick en runda på stan med Frida. Vi avslutade rundan med en lunch till, på China Box. Därför har jag inte ätit middag idag.

Börjar klockan nio imorgon. Måste åka härifrån senast åtta. Det betyder att jag ska upp klockan sex imorgon. Det betyder: Godnatt. Nu.

Kommentera här: