I'm coming home again

Ska först berätta om höstfesten i torsdags, sen går vi in på sånt som är lite mer aktuellt just nu!

Festen var i alla fall sjukt rolig, allt var bara allmänt fel vilket var grymt kul! Jag orkade dock inte med allt fel jag hade på lager, så jag drog till med en enkel outfit bestående av linne på benen och kjol på överkroppen. Det var lite extra kul att festen var inne i skolan, med andra än bara foto och festprissarna på blå. Jag bjöds på mängder med alkohol och somnade inte hemma den här gången heller.

På fredagen var det dags att åka hem. Packade ihop mina grejer, stekte och åt köttbullar med en asgod sås och makaroner och lämnade Svalöv med ett brett leende på läpparna och en pirrande känsla i kroppen, av en eller flera anledningar. På Arlanda sprang jag av planet i tron att jag höll på att missa nästa, men det visade sig vara exakt samma plan som det jag suttit på från Malmö. Dessutom satt jag på exakt samma plats också, så jag hade förmodligen inte ens behövt kliva av överhuvudtaget. Men lite extra motion skadar ju inte.
Mamma mötte upp mig på flygplatsen i Luleå, och utan att jag visste om det hade Signe också bestämt sig för att komma och välkomna mig! Det var en fin överraskning! ♥ Vi hann prata en liten stund innan jag och mamma åkte hem hit. Eftersom jag inte ätit någon middag fick jag trycka i mig två knäckemackor innan mamma sen skjutsade mig till Sundet där konfaåterträffen var i full gång. Alla utom tre konfirmander och en ledare var där och det var jättekul att träffa alla igen.

Idag (lördag) tog konfaåterträffen slut med att tre knäppa konfirmander badade i älven. Jag hoppade i duschen så fort jag kom hem kring halv fyra och klockan 17.58 stod Emilia utanför min dörr. Kramig som jag är så slängde jag mig förstås i armarna på henne. Myspys. ♥ En stund senare dök även Signe upp här hemma och vi hängde och pratade för gamla tiders skull. Och jag fick även köra bil! Jag har inte kört bil sen jag tog körkort. Helt gääälet. Men nu har jag minsann fått köra igen! Körde Signes bil så nu vill jag ha en Renault Scenic. Jag körde först till Konsum där vi handlade lite gott för kvällen, och sen när allt var uppätet och vi konstant gick in på facebook så åkte vi ut igen. Det blev en ganska så mycket längre runda, men lika rolig non the less! Tjejerna for hem kring ett, och nu är klockan egentligen tre fast klockan gick tillbaka en timme för en kvart sedan.

Ska sova nu, för imorgon blir det åka av! Hela Norrfjärdenfamiljen Fredriksson kommer på besök. Hedvig går. Kan ni tänka er. Inte jag. Stora damen. ♥ Okej, enough snack. Godnatt!
1 Anonym:

skriven

den första bilden har jag tagit att den var fin ^^

Kommentera här: