NO ME LLORES

Kanske skulle försöka mig på ett inlägg innan det blir nytt dygn också!
Var som vanligt halvdöd när jag klev upp i morse.
Åkte iväg till skolan ovetandes om att vi skulle till Piteå på studiebesök på Musikhögskolan. När alla var påpälsade och beredda på att åka fick vi veta att vi inte alls skulle till något Piteå - av med kläderna och jobba på alltså.
Efter lunch gick vi på samisk utställning på Kulturens Hus, och sen strosade alla omkring på särskolans utställning, där jag hittade målade gitarrer som jag blev brutalt förälskad i!
No me llores.
Fick sluta en timme tidigare än vanligt och gick därför och postade mina brev och var hemma kvart över ett. Tog en lite väl lång powernap så att jag inte hann ta bort nagellacket och måla på nytt. Åt mumsig tacopaj till middag och har suttit här med diverse sysslor hela kvällen. Har upptäckt att jag har jobbat MPR utan att veta om det! Which is great; är numera klar med fem bilder istället för en!
Life is good. Och imorgon är det påsklov och en vecka tills Anna och Sofia kommer!

Attans. Två minuter sent!

Kommentera här: