Lovers in Japan

Känns som att jag använder (eller överväger att använda) "long time no see" lite för ofta här på bloggen, am I right?
Värre lär det bli. Imorgon är det back to work igen efter midsommarledighet och sen är jag inte ledig förrän på fredag då jag måste packa klart inför London som jag åker till om åtta dagar. London är jag sedan i fram till 14 juli. DÅ kan jag go back to the bloggeri igen, på allvar. Fick till och med en liten utskällning för att jag inte uppdaterar så mycket längre i torsdags, förlåt Signe. :O

Jobbet är i alla fall fortfarande lika bra, med undantag för onsdagen då konfirmanderna var sjukt jobbiga mot mig som hade jour. Fick sova på saken och dagen efter kändes det hyfsat bra. Det var skönt att få en liten time-out från intensiviteten, men jag saknar alla och imorgon börjar det lekfulla allvaret igen.

I torsdags fick jag då ledigt efter att ha haft lite frågesport med föräldrar, konfirmandsyskon och konfirmander. Fick skjuts av Mia till Bälinge där jag spenderade resten av kvällen tillsammans med Emilia, Signe och Elin. Mysigt!

Midsommar spenderades, ännu skummare nog än förra året, med Linnéa, hennes mamma, hennes mammas väninna och hennes mammas kompisar i deras stuga. Så visade det sig att det var kompisar som vi umgåtts/varit bekanta med när jag var liten, roligt sammanträffande! Vi hade det i alla fall jättetrevligt (shit, första gången jag höll på att särskriva!) där och jag badade för andra gången i år! Och på natten drömde jag om alldeles för många människor för att kunna peka ut den person jag ska gifta mig med. Jobbigt läge.

Random bildregn coming up!

Kommentera här: