They spun a web for me

De närmaste dagarna kommer jag bo i Norrfjärden, vilket kan innebära att jag inte bloggar lika mycket eller med lika intressanta saker (...). Ska jobba lite hos Lisa - putsa alla fönster för 1500! Det kommer förhoppningsvis ta fem dagar, för mer har jag inte tid med. Man har väl planer! ;)

För övrigt så har TEJP börjat. Jag är inte där för att jag måste spara pengar inför Fridhem. Plus att de jag såg mest framemot att träffa (de man inte träffar förutom under TEJP - skåningarna) inte heller skulle dit, så jag struntade i det. Det är då tur att man själv blir skåning till hösten! Amazing yet terrifying. Och fast jag måste spara vartenda öre av de 11467,40 kronor jag tjänade på konfalägret så planerar jag att spendera pengar inom en snar framtid...sneaky jag är som inte säger mer.

En till parentes: Jag målade i natt! Jag älskar att måla. Älskar när min kreativa sida kommer fram, och att den dessutom gynnar någon annan än mig - blev i samma veva klar med Annas present. Hon vet vad det är, haha. Därför kan jag vara så öppen med det. Supernöjd är jag i alla fall. :)

Nu ska jag sova tror jag bestämt! Glömde min bok (The Graveyard Book av Neil Gaiman) hemma så nu tyckte Lisa att det var dags att börja läsa DaVinci-serien. Vi börjar kronologiskt med Änglar och Demoner, blir intressant! Natti!
1 hs:

skriven

när flyttar du till skåne? innan jag åker?

Kommentera här: