Llama llama duck

Ja, vi kör! Ska bli väckt av Hilmer klockan åtta och börja jobba klockan nio så jag drar en kort sammanfattning av dagen, utan att knappra på tangenterna alltför högljutt då resten av huset sover.

För det första blev det inget läsande - smsade istället med Helena tills klockan var ett. Sov sen till elva.arton och åt frukost, varpå det blev lunchdags för de morgonpigga. Var ju då tänkt att jag skulle jobba fem timmar idag, men det blev istället två, och jag fick äta upp orden jag yttrade för drygt en månad sedan: "ÅH SKRAPA BORT MÅLARFÄRG VAD KUL!!!!". Detta efter att vi besökt Lisas väninna och badat i hennes stuga.

Efter jobb och middag gick vi sedan på kvällspromenad och hälsade på de två lamadjur som Lisa med familj bor granne med. Enligt Hilmer heter båda djuren Timma. Timma 1 var social och nosade mig i ansiktet medan Timma 2 inte ville hälsa alls. Hästen de delar hage med var tyvärr ingen anka, och ganska osocial den med.

1 Anonym:

skriven

omfg jag hatar dig xD

denna låten är så hemsk och den etsar sig ju fast i hjärnan på en!



som om det inte räcker med att jag nynnat på "harry freaking potter" hela dagen.



tack för detta frida ;P skickar en nysning med posten som hämnd

Kommentera här: