Sundayberry swing

Dagens filmtittning är redan avklarad, åh, vad jag gillar Voddler! Ikväll blev det Vicky Cristina Barcelona, med Javier Bardem (SNYGG), Scarlett Johansson, Penelope Cruz och och några fler, lite mindre kända. Filmen var hur mysig som helst, väldigt lättsmält, men jag saknade på ett sätt lite djup i den. Jag vet inte om jag kan förklara så mycket mer, men jag hade velat ha ett lite mer intressant slut.

Var i kyrkan i förmiddags och efter kyrkfikat var jag och några till ledare för en liten grupp mellanstadieelever som skulle spela minigolf. Så vi spelade minigolf med dem, och jag vann. HAHA. Kände mig jättehemsk och som världens opedagogiskaste människa (is that even a word?) men det var kul.

Har precis fått veta när Oscarsnomineringarna släpps! Är så nyfiken att jag håller på att spricka! Nu ska jag bara hitta någon att se galan med, helst tillsammans och inte med ett internet emellan. Jag försöker undvika att använda uttrycket IRL, bevisar min nördighet ytterligare ju.
Önskar att Hugh var värd för årets Oscarsgala också, men det kommer att bli Alec Baldwin och Steve Martin istället. Kommer nog bli awkward, men vad gör man?

Kommentera här: