Jaha?

Vad hände med det fina inlägget jag skrev på tåget då? HALLÅ? Jag kopierar från smset, detta skrevs alltså igår ungefär klockan sex:

"Det är himla fridfullt att sitta på tåg. Åker förbi åkrar och ängar och vindkraftverk om vartannat, och snart är jag i Malmö igen. Ikväll ska jag träffa Annas kompis Sigrid och se Melissa Horn och Lars Winnerbäck med henne. Eftersom mitt sista tåg går alldeles för tidigt så slaggar jag hos henne i natt. Imorgon börjar skolan. Hjälp.
Det är ett år sen Coldplay idag. Helt freakin' unbelievable. Därför sitter jag nu och inser hur grymt bra X&Y är. Toodles!"


Med det sagt så är ni nu excused till varför ni inte förstod det senaste inlägget! Hur kunde det försvinna?

Det var alltså planerna. Istället gick det såhär:
Vi hann inte se Melissa Horn. Vi drack båda varsitt glas vin på tom mage istället, det är ta mig tusan alltid lika intressant! Satayen jag sedan åt en halvtimme senare var så gudomlig att jag skulle kunna ha ätit två. Med medsmugglat vin (jag vet, vi är så himla mogna) såg/hörde vi sedan Lars Vinterdäck som faktiskt var bättre än förväntat, fast han fick mig att känna mig som ett dåligt fan när jag inte kunde eller ens hade hört hälften av låtarna han spelade. Oh well. Fotade och filmade lite och jag är helnöjd med kvällen! Och så sov jag i Malmö.

Idag började skolan. Har egentligen inte orken att berätta om all info vi har fått eftersom den tar upp nog av utrymme som det är nu, plus att jag har lite hemlängtan efter att ha pratat med pappa ("Vi pratade nog aldrig så här mycket ens när du bodde hemma" ♥), så jag erkänner att jag har inte lärt känna någon ny (förutom Fanny från former MP3B då), resten av internatet känner varandra och jag känner mig ensam. Så då var det sagt. MEN det är bara första dagen än så länge så det tar sig hoppas jag! Saknar er!

Kommentera här: