In need of an update.

Kanske behöver uppdatera er lite med vad som har hänt de senaste dagarna. I förrgår hoppade jag på tåget efter skolan, pratade i telefon, läste och pluggade historia (i vilket block jag sedan skrev lite dagbok, får ni höra sen) innan jag faktiskt gick och la mig före elva och slocknade med en gång. Sover så fruktansvärt bra på tåg.

Igår spenderade jag de första fem vakna timmarna på två andra tåg, varav det första var försenat med några minuter. Jag gick i taket eftersom den tid jag hade mellan tågen var just några minuter, men det visade sig att det tåg som var försenat in the first place var i vägen för det jag skulle med så jag hann nätt och jämnt. Blev sen upph'mtad i Osby av två elever och några timmar senare var det teoriprov (som gick uselt) och ett par timmar efter det sjöng jag. Det gick väl okej, men jag kände ändå inte att jag fick ut allt jag kunde ha fått ut om jag varit mindre nervös. Vet inte vad de tyckte heller, så jag vågar egentligen inte hoppas på så mycket. En sak jag måste hoppas på är att jag kommer in och att de gillade mig ändå. De älskade min dialekt sa dem, och det hoppas jag är en bra grej.

Efter audition och smygmiddag med några gospelelever blev jag skjutsad till Osby igen och tog tåget till Anna i Växjö, och nu är jag här. Hennes rum är FINAST! Vet inte riktigt vad vi har för planer idag, men I think it's gonna be great. Toodles!

Kommentera här: