Malm freakin' ö!


Chris: Just face it, we're hotter than Charlie's Angels.



Nu är det bestämt, jag åker till Malmö på höstlovet just like last time! :D Jag längtar så vansinnigt mycket! :D Dessutom kommer jag att åka ner på Helenas födelsedag, och höstlovshelgen kommer att tillbringas i Stockholm hos Linnéa! Lov är verkligen the shit. :D Jag längtar! WOHOO!
Livet är gott. Åtminstone nu. Återstår att se vad morgondagen har att erbjuda. Bokning ska fixas imorgon i alla fall, och det peppar vi för såklart! MALMÖ HERE I COME! <3


Chris: Is that a bugger? *finger towards his mouth*
Guy: *whispering* Chris, we're in a public place, for Gods sake, but down you finger!
Will: I'll give you 10 bucks, if you eat it.
Jonny: Hot coffe hot coffee! Concentrate Jonny! Steady, steaady!
1 hs:

skriven

loldplay lyser upp mina kvällar! :D

2 Fp:

skriven

DU KOMMER HIIIT <3

Kommentera här: