Prisa Gud!

Nu har jag äntligen fått upp alla bilder från i fredags! Rulla ner till inlägget Thriller night för att kolla!
Håller precis på att packa klart. Ska sminka mig, fixa håret och peppa lite mer först innan jag åker! (Och ja, peppen är tillbaka. Får såna ryck ibland, ingen aning om varför.) Presenterna jag slog in i natt blev ju extraordinära, var så hårdhänt att pappret gick sönder. xD Fail. Helenas paket är i alla fall det fulaste mänskligheten nånsin har skådat, lucky me (och her) att insidan är desto finare! Maha, nu är hon nyfiken. Hihi. ^^


Såhär kan man by the way se ut om man straffar sig själv (pga att oavsiktligt ha tvingat någon på Coldplay-detox att lyssna på Coldplay) med att lyssna på Darins version av Viva La Vida.


Och såhär om man har störa läppar och ser söt ut.


En kväll när jag hade tråkigt och inte kunde ladda upp bilder. Verkar dock funka alldeles utmärkt nu!

Kommentera här: