Would you escape with me?

The major thing that happened idag var att jag ramlade på väg till bussen på morgonen. Snubblande på något vis och fann mig plötsligt på marken med smuts över hela mig. Måndagar alltså, gotta hate'em.

Nädå, det var väl en hyfsad dag ändå. På svenskan fick jag veta att jag fått MVG både på muntliga och skriftliga nationella (talet hade jag förväntat mig max VG på!) och engelskan var underhållande även om jag inte fick så mycket gjort. :D Efter skolan gick jag och hämtade ut biljetter till förhandsvisningen av Planet 51 på lördag som jag ska gå på med Josefine, Maggan och Linda och sen plockades jag upp av pappa, mamma och Hilmer och så for vi till Norrfjärden. Där fick jag ett fint oväntat samtal av Sof och så åt vi middag och när alla var lagom trötta och lessa så åkte vi hem. Nu sitter jag och lyssnar på partyversioner av Magnificent, och jag är himla sugen på Cleo på fredag. Eller Kafelino på onsdag.

Dagens låt blir en jag hörde på radio i bilen på väg hem idag. Hemskt anti den här killen, men jag älskar låten.

Haha, vad många länkar det blev. Och nu har jag bara en timme på mig att beställa julklappar och säsong ett av Vänner från CDON. Whoop!

Kommentera här: