I will always be waiting for you.

Jag har fortfarande inte hunnit se klart The Escapist. På tisdag. När jag har bakat.

Aaanyway så var jag på bröllop igår. Min kusin Mikael gifte sig med sin Frida och dom var så fina så. Bröllopet ägde rum på Svensbylijda och det var SÅ FINT! Perfekt väder dessutom. Myggen var nykläckta (de små jävlarna) så när det slutade blåsa fick jag minst 50 myggbett. De ser hemska ut. Och fyrtio av dem sitter på benen, tjugo på varje. Men förutom myggen så blev det en najs fest, och mina kusiner har aldrig varit så pratglada och gulliga som nu. :) "Vem vet när vi ses nästa gång? Du blev ju så stor helt plötsligt!"

Vi sov över i Norrfjärden efter bröllopet, jag sov inne hos Lisa och Hilmer i ladan, asmysigt. :) Hilmer vaknade förstås vid halv sju i morse och skulle inte sova mer så Lisa missade ännu en sovmorgon. Jag sov dock vidare till halv tio ungefär. Superväder idag med och Hilmer fick springa omkring naken och hälla vatten över sig. Det var gulligt. ^^
På kvällen var det dansuppvisning. Det gick käpprätt åt skogen (glömt tuggummi i munnen, missade piruetter och missade steg). Men det var min allra sista dansuppvisning så det känns okej. Kommer sakna min danslärare jättemycket. Och jag ser fortfarande ut som en bäver i ansiktet.

Jag borde egentligen plugga matte B nu, eftersom jag skriver ett extra nationella imorgon. Men jag tror jag läser sammanfattningarna för alla kapitel så blir det nog bra. Sist funkade det ju galant att plugga vid datorn så det borde funka nu med. ^^ Först är det i alla fall Ormbergsmilen, en totalt idiotisk grej som alla måste vara med på för att bli godkända i idrott (även om man presterar som ett MVG-barn på lektionerna). Därefter hem och duscha och sen nationella. Sen hem och hoppas på det freakin' bästa - ett väl godkänt i matematik B!

JAG KLIIIIAR. Håller på att få ett sammanbrott här. HELT SJUKT. HIMLA ETTRIGA MYGG! Flög ju in i ögonen på en. Till råga på allt.
Världen vore en bättre plats utan myggor. För vad fyller de för funktion? (Här kommer alla naturvetare/djurvänsextremister att säga "fåglarna får mat".) Flugor finns det gott om. Inte jobbiga. De kan fåglarna få ta. Maskar finns det också gott om. Fåglarna kan ta. Myggen? ÄT BARA! Även om det verkar vara så att för varje mygga man dödar så föds det en triljon nya. Biologisk mångfaldskit. Myggen var en miss i skapelsen. En del av syndafallet. Så är det bara. Take it or leave it, mygg men ni är förfärliga!

Kommentera här: