and you belong with me.

Blogg.se var konstigt igår när jag skulle skriva! När jag loggade in så kom jag till nån weird tom sida.
Så det blev inte mer än ett inlägg igår. Och jag vet inte, kanske räckte det. Det var sjukt i alla fall. Och kommer alltid att vara det. xD WAH!

Gårdagen var väldigt lugn, väldigt trist och tragiskt nog ensam. Jag vaknade halv ett och befann mig sedan hela eftermiddagen i vardagsrummet med frukost, Facebook och Amelie. Och middag sen.
Senare på kvällen blandade jag drinkar. Alfie var inte god så jag blandade en ny. Den var god, så jag blandade en till fast dubbel. Mums. :)

Idag har det inte hänt så mycket. har börjat packa inför TEJP som jag åker på på tisdag - skrev packningslista i natt kling tre, halv fyra. ^^ Det borde bli klart idag. Kamerabatteriet är då färdigladdat nu i alla fall, såg jag nu. Perfekt. ^^
Nja, jag vet inte om jag har så mycket mer att säga. Det här kan vara det sista blogginlägget på en vecka. Kanske sitter vid datorn i Norrfjärden imorgon, och kanske får jag tag i en dator på TEJP när vi ska fippla med bilder och sånt. Men allt är inte säkert.

Så.
Jag vet inte.

Kommentera här: