i signad juletid

Dopparedan idag, fast egentligen inte.
Men vi doppade idag, så vi firar dopparedag och lilla julafton idag.
Men först var det dags för det traditionella första brutala uppvaknandet man får varje gång Anton är hemma. Han drog ner mig ur sängen så jag skrek och inte vågade lägga mig igen. På eftermiddagen övade vi till julbönen i kyrkan och så hanns det med en kort dejt med Emilia på stan.
Efter det bar det av hemåt för dopp i grytan och liten julafton. Fick lite pengar av mormor och morfar och farmor, och Chrisjackan som jag visat i ett tidigare inlägg fick jag av mamma! :D Senare på kvällen kom Linnéa hit och vi bytte julklappar (som vi gett till barn som behöver ta poliovaccin) och drack glögg med min familj.
Nu är det snart julafton och jag tvivlar på att jag kommer blogga imorgon så jag säger GOD JUL redan nu! :D

Kommentera här: